torsdag 2 april 2009

Tiden rusar i väg - småttingarna har blivit 11 veckor

Tiden rusar iväg, det känns inte som att de har gått lite drygt 11 veckor sedan filmkullen föddes. Dom har vuxit upp snabbt *love*

Nästa vecka är det dags för 2 av dem att flytta. S*Royal spots Bedtime stories kommer att bo ett stenkast från mig tillsammans med 2 underbara fina lekkamrater Jag hoppas de nya ägarna kommer att trivas med denna lilla sötnos. Hon är anmäld till umeåutställningen, jag håller tumarna att hon kommer med.

Nästa hona ( S*Royal spots Bombay Dream) kommer att flytta till stora stockholm Även hon kommer att ställas ut men främst i södra sverige. Håller tummarna att flygresan går bra. Hoppas att även denna ägare kommer trivas med sin bengalning :D

Den enda hane som jag hitills sålt kommer att bo i umeå. S*Royal spots Braveheart är en tuff liten snygging, han blir vackrare för varje dag som går. Han kommer stanna lite längre hos mig för att påbörja sin utställningdebut i östersund, han kommer charma domarna det är ja helt säker på Han är även anmäld till umeå i sommar, så vi får se hur de går... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar